Stály ty boty za to?

3. června 2015 v 17:25 | Poppy |  Istanbul
Dneska jsem si vzpomněla, že jsem vlastně chtěla podat hlášení o botech, které jsem si speciálně koupila na cestu do Istanbulu (a že jsem si vzpomněla brzo, co? jen tři měsíce..). Boty jsem si koupila v jedné nejmenované prodejně, jen pár dnů před odjezdem - boty se mi moc líbily a těšila jsem se, že je budu nosit i po návratu. Dokonce byly pohodlné.

Jenže, už po prvním dnu, kdy jsme večer konečně přijeli na hotel, jsem zjistila, že mi udělaly díry do obou ponožek na palcích. Řekla jsem si že je to jen hloupá náhoda, ale druhý den se stalo to samé. Rozhodla jsem se proto boty prozkoumat blíž, protože mi to žádné boty ještě nikdy neudělaly a zjistila jsem, že uvnitř bot, vepředu nahoře je na obou stranách protržená podešívka. Co se dalo dělat, v něčem jsem chodit musela a tak jsem to ten týden s nimi ještě vydržela. A že jsem toho nachodila.




Po návratu jsem je samozřejmě chtěla reklamovat, protože levné rozhodně nebyly a aby se mi zničily po prvním použití, za to přeci platit nebudu. Když jsem do obchodu přišla a popsala svůj problém, první reakce paní pokladní byla "za to si ale můžete sama, to bude tím že jste neměla ostříhané nehty na nohou" upřímně jsem takovou podobnou reakci čekala a proto jsem tam přišla vyzbrojená se svým argumentem, že je teda zajímavý, že žádným mým jiným botám se to nestalo, i když některé z nich nosím třeba i několik let. A i kdybych za to přecijen náhodou mohla já, není přece možné, aby se boty po týdnu chození takto rozbily. Ještě chvíli se mě paní snažila přesvědčit, že je to všechno moje chyba, ale když viděla, že neuspěje, naštvaně mi oznámila "že to teda musí dát napřed na opravu a když to opravit nepůjde, tak se uvidí" a ať si přijdu za měsíc.

Tak jsem tedy za měsíc byla, byla tam dokonce stejná paní prodavačka. Boty mi přinesla s tím, že se opravit nedají a že i paní, která jim boty opravuje, říká že jsem si je zničila já. Znovu jsem jí tedy ujistila, že kvalitní boty se určitě nepoznají tak, že se po týdnu obyčejného nošení rozbijí a že co s tím tedy uděláme. Vzhledem k tomu, že za mnou ve frontě stálo X dalších zákazníků, kteří si zrovna boty chtěli koupit, paní uznala, že vyvolávat hádku na tohle téma by jejich firmě mohlo jedině uškodit a tak mi tedy s pokrčením ramen nabídla, že jestli chci, tak si můžu vzít nové stejné boty, nebo mi vrátí peníze. Vzít si nové stejné boty mi připadalo jako hloupost, protože bych se vsadila, že by se mi s nimi stalo přesně to samé, proto jsem radši volila peníze a zapřísáhla jsem se, že přinejmenším pěkně dlouho si v jejich obchodě už žádné boty nekoupím.

Dneska je to bez obrázků, boty už jsou fuč a jiný sem dávat nebudu :) Nakonec jsem se rozhodla boty přecijen najít v jejich katalogu, protože se mi vážně líbily a bylo mi líto, že se po pár dnech nošení rozbily...
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama